Een goed doordachte en duidelijke visie. Dat is de pijler waarop middels branding sterke merken en organisaties zijn gebouwd.
We zijn er van overtuigd dat de beste fundering om een identiteit op te ontwikkelen, ontstaat met communicatie. Een goed gesprek met een relatie zorgt ervoor dat we een beeld scheppen van de wens die er ligt. Daarna wordt de markt onderzocht en gaandeweg het proces zal de visie de richting bepalen.
Branding is relevant voor startende organisaties, maar zeker ook bestaande organisaties kunnen waardevolle inzichten verkrijgen door erbij stil te staan. Centraal daarbij is niet alleen de vraag: Wie ben ik? Maar vooral: Wie wil ik zijn? Iedereen binnen een team met de neus in de gelijke richting levert spoedig de beste resultaten. In geval van een rebrand wordt je uitgedaagd om kritisch naar jezelf te kijken en je dus te verplaatsen in het perspectief van buitenaf. Die van de klant bijvoorbeeld.
We adviseren, coachen en geven handvatten om een visie te omarmen en deze te doorontwikkelen naar een concept voor de Corporate Identity, compleet met huisstijl manual. Het boegbeeld van je bedrijf is je logo. Wij leveren het niet aan als rapport, maar wij zullen daadwerkelijk huiststijluitingen gaan maken in onze creatieve labs. Wanneer u zich comfortabel voelt bij uw nieuwe identiteit, blijven wij graag de waakzame hoeder om kwaliteit en innovatie te waarborgen.